Cuma , 5 Haziran 2020
En Çok Beğenilenler

MERHABA TATLIM BEN TÜLAY SEX HİKAYEMİ SANA TELEFONDA ANLATMAMI İSTERSEN ARA AŞKIM!
NUMARAM: 0035 351 57 32

köylük yerde genç dul olmak zor bişey

Herkese merhaba ben 29 yaşında İzmirin bir köyünde yaşayan dul bir
kadınım. Ne kadar köy desemde teknoloji köyümüze gelmiş bir durumda.
Bakın internet bile kullanıp sizlere başımdan geçen olayı yazabiliyorum.
Kocam oldukten sonra tarla işleri bana kaldı. Bi başıma ne kadar
yapabilirdimki. Kayınpederim sana bir yardımcı tutalım tarla işlerini
yapar odunları kırar falan diye şehirden birini buldu ve bana yardımcı
getirdi. Adam sessiz sakin başı önde biriydi. İyi dedim içimden sakin
her dediğim işi yapar. İşe başladı epey bir zaman geçti aradan hiç
sorunsuz çalışıyordu. 3 ay kadar geçmişti. Bir akşam legene su koydum ve
yıkanmaya başladım. Birden elektrikler kesildi. Korkmuştum.. O anda
birden birisi eliyle ağzımı kapatarak bana vurdu bayılmışım.. Kendime
geldiğimde yatağa geldiğimi ve bacak aramın götümün sızladığını fark
ettim. Amımdan erkek spermleri süzülmüştü. Aman allahım dedim kendi
kendime biri bana tecavüz etmişti. Kimselere bir şey hissettirmemem
lazımdı. Dul olmam birde tecavüze uğradığımı bilmeleri benim köyü terk
etmem demekti. Sabah hiç bir şey olmamış gibi kalktım ve tarlaya gittim.
Yardımcımız çalışmaya başlamıştı bile. Öğlen arası oldu. Kayınpederim
tarlaya geldi. Bana gülümseyerek gelin gelin nasıl gidiyor varmı bir
ihtiyacın diyerek sırıttı. Sanki olanları biliyormuş da mahsus böyle
konuşuyormus hissine kapıldım. Öte yandan yardımcımızında gözlerini
gögüslerime doğru kaydırdığını gördüm. Acaba o mu tecavüz etmişti.
Aradan bir iki hafta geçti. Gene bir akşam geceliğimi giymiş yataga
girmiştim. Birden biri üzerime culllandi ve orospu senin amına gene
koyacağım diyerek suratımı bir yumruk vurdu. Hayal meyal hatırlıyorum.
Bacaklarımın arasını biri yalıyordu. Karşı koyamıyordum. Gözlerimi
aralar gibi oldum Açmamla yumruk yemem bir oldu. Kendime geldiğimde
tecavüze uğramış olduğumu gördüm. Olaylar karşısında şaşırmıştım. Yere
baktığım zaman yerde bir düğme buldum. Düğmeyi alıp inceledim. Bu bizim
yeni yardımcımızın düğmesi alabilirdi. Sabah kahvaltıda gömleğinin
düğmesinin olmadığını gördüm düğme elimdeydi baktım aynı düğmeydi. Ona
seni orospu çocuğu seni tutuklatacağım bu yaptıklarını sana ödeteceğim
diye bağırmaya başladım. Seni sürtük her halinde beni azdırıyorsun bu
sefer yaptıklarımı sana göstereceğim diyerek beni eve sürükledi. Tokat
atarak beni yere attı. Fermuarını açmış siki sallanıyordu. Yapma adi
herif diye bağırıyordum. Bacaklarımın arasına girmek istiyor ben mani
oluyordum. Bir tokat attı canım çok yanmıştı bu esnada bacaklarımın
arasındaydı. Külotumu yırrtı ve sikini amıma sokmaya başladı. Canım çok
yanıyordu. Sikini sokup çıkartıyordu. Orospu orospu amına kodumunun
orospusu bak yarağı yedin diyordu devamlı. Yapma etme derken amımın
içine boşaldı. Ben ağlıyordum. Sürtük süs seni her zaman sikecem artık
diyordu. Tam o esnada kayınpederim geldi. Bu ne hal orospumu oldun gelin
diyerek bana bir tokat attı. Yardımcımızada beni niye beklemedin lan
pezevank diye fırca attı. Megerse ilk kayınpederim ikincisinde ise
yardımcımız sikmiş. Artık ikiside beni sikiyor. Sert davranmazlarsa
bende zevk alıyorum. Eskiden hiç yarak yoktu simdi iki tane yarak var

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*